OT-Antivirova kontrola selhala na viru W32 na aliz (WHATEVER.EXE)

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Středa Listopad 21 08:34:55 CET 2001

"Pavel Vrzal" <vrzal na unimontex.cz> pise v diskusnim prispevku
news:KGEPKNKKHIMMECHHOIGDMEJACFAA.vrzal na unimontex.cz...
> Je to trochu OT, ale presto se zkusim zeptat pritomnych clenu konfery.
> Mam na mailserveru nainstalovany SCRIPT pro kontrolu viru AMAVIS.
> Presto mi zklamal pri hledani viru, ktery se siri rovnou v tele mailu,
> proto ho asi ani nekontroluje.
> Pokud ten vir dam jako klasickou prilohu, tak mi ho antivir najde.
>
> NEMATE PROSIM NEKDO ZKUSENOST JAK TY MAILY KONTROLOVAT, ADY MI HO NASEL
> ANTIVIR..
¨
Zkuste mi ten virus prosim preposlat na moji adresu, uvidime, jestli
zareaguje AntiVir mailgate. :-) Jinak vrele doporucuju, posledni dobou jde
jeji vyvoj hodne dopredu. Zatim nam komfortne odchytala vsechno.

Martin Kokes
GPlus s.r.o.