OT: Certifikace software?

Radek Kotesovec rkotesovec na tinysoftware.cz
Středa Listopad 21 17:12:13 CET 2001

Zdravicko,
Tenhle dopis toho moc neprinese, takze prominte - pouze reaguji - pokud
znate MRP software, tak ten se nejakou certifikaci chlubi - chyb ma jak
nadelano, nejaka editace minulych zaznamu jde v pohode i po uzaverce (pokud
se delaji tvrdsi zasahy, pak se tedy musi udelat nova uzaverka...), a pokud
neco nahodou nejde, tak nezakodovanej DBF soubor zvladne v excelu vyeditovat
kazdy... - typicky pripad toho, ze ani certifikace neni moc ucinna...
(ovsem, kdo to certifikoval, nevim...)
S pozdravem Radek Kotesovec

PS: znova se omlouvam - je to zcela mimo konferenci, takze prosim noflame...