StarOffice a LaTeX

Mira Tempír mira na cekit.cz
Středa Listopad 21 22:54:53 CET 2001

Jiří Mlíka - 21/11/01 21:26 napsal:
|      Existuje nějaká možnost jak dostat tabulku nebo graf ze StarOffice do
| dokumentu v LaTeXu?
|      Pokud ne, je možné do SO doprogramovat nějaký modul pro nový výstupní
| formát?

Ja bych to vytisknul do souboru a pak to nacetl
do toho dokumentu v LaTeXu. Pokud to chcete ulozit
uz z SO jako zdrojak LaTeXu, tak muzete zacit programovat.
(jen prosim, az to budete mit, hodte sem announce, treba
se to bude nekdy hodit)
Zdrojaky jsou dostupne (i kdyz trochu velke pro modemisty :)
nejaky problem v pricipu by to snad nemel byt.

K SO jeden dotazek: dostavaji se mi do ruky posledni
dobou jaksi casto XLS, DOC a podobne formaty takze
uz jsem si na ten SO docela zvykl a neni tak spatny
jak nekteri rikaji (aspon na 1GB RAM to nejede spatne,
kdyz se to neukoncuje :)
Mam ale takovy kuriozni problemek: na druhem monitoru
v DH MGA konfiguraci mi blbnou fonty a to dost hodne
(latinka pripomina spis cinstinu). Kdyz to okno ale
pretahnu treba pulkou do prvniho monitoru, zobrazi
to uplne OK. U jinych programu jsem se s tim nesetkal.
Docela mne to otravuje a vubec netusim, kde muze byt
problem.

Diky

--
   mira tempír <mira na cekit.cz> -- čekit s.r.o.
   bratislavská 2, 602 00 brno, czech republic