StarOffice a LaTeX

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Čtvrtek Listopad 22 07:39:38 CET 2001

On Wed, Nov 21, 2001 at 10:54:53PM +0100, Mira Tempír wrote:
> Mam ale takovy kuriozni problemek: na druhem monitoru
> v DH MGA konfiguraci mi blbnou fonty a to dost hodne
> (latinka pripomina spis cinstinu). Kdyz to okno ale
> pretahnu treba pulkou do prvniho monitoru, zobrazi
> to uplne OK. U jinych programu jsem se s tim nesetkal.
> Docela mne to otravuje a vubec netusim, kde muze byt
> problem.

S tim uz jsem se take setkal. S nejvetsi pravdepodobnosti mate v
XF86Configu spatne nastaveny ten druhy monitor a Xka Vam pak chybne
renderuji Type1 fonty.

--
S pozdravem/Best Regards,

Radim Gelner
Sales and marketing manager
SuSE CR, s.r.o.                         e-mail: radim.gelner na suse.cz
Drahobejlova 27                            tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                            fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                            http://www.suse.cz