gnuplot

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Čtvrtek Listopad 22 09:26:30 CET 2001

dobry den,
nejak se mi nedari pri tvorbe grafu. Jde mi o to sledovat hodnoty v
zavislosti na case.Takze mam soubor s hodnotamy -data, kde je 10 hodnot.
Takze pro kazdou minutu na na ose x mam jednu hodnotu.
Jestlize pouzije cat plot | gnuplot tak dostanu tuhle chybovou hlasku:

gnuplot> plot "data"  using 1 with lines;
                              ^
         line 0: Need full using spec for x time data

V dokumentaci k prepinaci pisou - pokud datovy soubor obsahuje pouze
jeden sloupec jsou hodnoty x pocitany po jednicce od nuly a za y je
dosazen tento jediny sloupec.

Muzete mi nekdo kdo s tim ma zkusenosti poradit.
dekuji Roman Mosnicka

soubor plot

set terminal jpeg;
set output "graf1.jpeg";