Reference na pouziti Linuxu v CR v prumyslu?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Listopad 22 18:24:58 CET 2001

Petr Sindelar wrote:

>Jde spis o to, ze sice nekde v Nemecku ci jinde ve svete to muze jet,
>ale u nas k tomu asi nepanuje prilisna duvera. (byt reference typu Telia,
>Shell a spousty dalsich by meli byt dostatecnym argumentem)

>Celkem jednodche: informacni systemy z prvni 10 na svete, ktere jsou dostupne
>i pro linux a jsou nasazene u nas u podniku typu plynarny, chemicky, automobilky.
>A to ve velkem (nahrada unix serveru). Vim o naportovanem SAPu, ktery ma dost
>dobrou podporu i pro linux a presto nevim o nikom u nas, kdo by jej provozoval
> [...]
Muzeme si myslet, co chceme, ale ten Vas sef uvazuje docela rozumne.
Nejde jen o to, co platforma umi, ale i o to, zda je pro ni dostatecne
silna podpora "mezi lidem". Jsou to vlastne spojene nadoby. Pokud mu
dokazete, ze podpora je, mate silny argument, kteremu rozumeji vsichni.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz