Cim cist soubory rtf?

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 22 11:20:23 CET 2001

On 22/11/2001, Ladislav Michl wrote:

> tak to jste hledal spatne. btw, verze 0.9.5 je na svete (snad se do
> verze 1.0 dokopu neco udelat s cestinou)

Nejnovejsi verzi jsem nezkousel, ale ve starsich verzich (tusim tak
okolo 0.7.4) podpora RTF sice byla, ale nikdy se mi nepovedlo zadny
otevrit, vzdycky import selhal. Na RTF je podle me nejlepsi Ted, tam
jsem zase naopak nenarazil na to, ze bych nejaky dokument neotevrel.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka