Cim cist soubory rtf?

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Čtvrtek Listopad 22 11:29:39 CET 2001

On Thu, 22 Nov 2001, Michal Krause wrote:

> Nejnovejsi verzi jsem nezkousel, ale ve starsich verzich (tusim tak
> okolo 0.7.4) podpora RTF sice byla, ale nikdy se mi nepovedlo zadny
> otevrit, vzdycky import selhal. Na RTF je podle me nejlepsi Ted, tam
> jsem zase naopak nenarazil na to, ze bych nejaky dokument neotevrel.

to je zvlastni, vcerejsi night build otvira rtf bez problemu (ono taky od
0.7.4 bylo prijato nekolik desitek patchu kolem rtf). ted sedim u woken
(zamestnavatel nechce jinak :-(), ale kod importeru je pro vsechny
platformy spolecny...

ladis