nejde shodit cdda2wav

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 22 11:07:40 CET 2001

On Thu, 22 Nov 2001, Pavel Kankovsky wrote:

> Jadro nemuze takovy proces zabit, protoze se zrovna nachazi uvnitr jadra a
> neni z nejakeho stavu ochoten skoncit sam. Mozna by to nejak slo osetrit,
> ale pokud po tom tak touzite, tak si to zkuste naprogramovat sam -- obcas
> je lepsi skutecne problem resit tak, ze se nefungujici hw premisti do
> odpadkoveho kose, nez ovladac zasvinit osetrenim vsech moznych i
> nemoznych chyb.

Jenze: to neni pripad hw do kose. Proste novejsi xcdroast pouzil na
tlacitko CD info neco, co SCSI vyplovacka 2 roky stara nebyla schopna
obslouzit. Ale to snad neni duvod ji hazet do kose. Taky mi neni jasne,
proc by toto mel resit ovladac. Myslim si, ze system sam by mel umet zabit
proces kdykoli, a ne jenom, kdyz ten proces chce spolupracovat. Toto mi
prijde velmi zvlastni. Ze proste nekdo (jeste ke vsem i ne-root) pusti
proces, a tento je najednou neznicitelny. To snad neni chyba ovladace, ale
systemu-jadra. Takze problem vidim v tom, ze jadro neni schono sveho
potomka zabit, kdyz tento neni ochoten se zabit sam, nebo aspon na zabiti
spolupracovat. (<JOKE>kill pak znamena: zabij se prosim!</JOKE>)

--
Ondrej Koala Vacha