cestina v Mozille

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Čtvrtek Listopad 22 17:36:40 CET 2001

On Thu, Nov 22, 2001 at 12:28:55PM +0100, Lubos Lunak wrote:
> Ondrej Rusek wrote:
>
> [snip]
>
>  Mozna stupidni dotaz, ale ma ten Konqueror zapnuty JavaScript
> (Nastaveni/Prohlizeni Internetu/Prohlizec Konqueror/JavaScript)?

Otazka neni stupidni, nicmene jsem tento napad mel taky, ale tvari se jako ze zapnuty je.

Add Mozilla
Kdyz jsem upgradnul na 0.9.x (tuseim, ze jsem zatim zkusil 0.9.1.), tak je cestina OK. Bohuzel ty posledni Mozilly (snad 0.9.7?) maji 'divne' fonty - spatne citelne..., nicmene cestina je OK.

Jeste se zeptam - jake jsou zkusenosti s pocestovacimii balicky pro Mozillu. Je po tom vse OK nebo je s tim nekde problem?

--
S pozdravem

Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek na gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/