cestina v Mozille

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Pátek Listopad 23 22:08:52 CET 2001

Ondrej Rusek wrote:

> Otazka neni stupidni, nicmene jsem tento napad mel taky, ale tvari se jako ze zapnuty je.
>
> Add Mozilla
> Kdyz jsem upgradnul na 0.9.x (tuseim, ze jsem zatim zkusil 0.9.1.),

> tak je cestina OK. Bohuzel ty posledni Mozilly (snad 0.9.7?)

> maji 'divne' fonty - spatne citelne..., nicmene cestina je OK.

Fonty se dají změnit v nastaveni ne? Záleží už jen na vás jaké si tam dáte.
POslení mozilla 0.9.6

> Jeste se zeptam - jake jsou zkusenosti s pocestovacimii balicky pro

> Mozillu. Je po tom vse OK nebo je s tim nekde problem?

Vcelku pozitivní, problémy nejsou, jenže sotva vyjde čeština, následuje
ji záhy nová verze mozilly, takze to mám zase anglicky :-((
Naposledy to byl myslím týden :-)

Teď jsi vzpomínám, po upgradu z 0.9.3 na 0.9.4(5) se mi mozilla odmítala
spustit. Nakonec to vyřešila kompletní odinstalace, tedy včetně výmazu
staré češtiny. Nevím jestli to bylo tím, dále jsem nezkoumal, byl jsem
rád, že mi to funguje :-))

--