cestina v Mozille

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 22 18:59:07 CET 2001

On Thu, 22 Nov 2001, Ondrej Rusek wrote:

> Zdravim,
> asi budu mit trivialni dotaz, ale nevim, kde hledat problem. Nainstaloval jsem RH7.1cz jako 'server' (co do vyberu instalace). Rozbehl jsem tam jakousi PHP aplikaci (+ Apache, +MySQL) a kdyz se na ty stranky divam Mozillou (verze, ktera je socasti distribuce), tak mi 'orezava' veskerou diakritiku na strankach.
> [...]

Jenom takový blbý dotaz ? Nepřekládá vám češtinu www server ?
(Apache mod_csacek)
Takže donutit Apache aby když zjistí váš prohlížeč to poslal v iso8859-2
nebo donutit prohlížeč aby se zahlásil jako jiný.
Anebo donutit mod_csacek k zobrazení řádky s výběrem kódování.

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne