SmartMedia karty

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Čtvrtek Listopad 22 20:32:56 CET 2001

On Wed, 21 Nov 2001 11:39:38 GMT, Vlastislav Dohnal wrote:

: jestli nekdo nevi jaky je rozdil mezi SmartMedia kartou s podporou
: PANORAMA a bez ni. Koupil jsem si SM 128MB, ale fotak odmita
: delat panoramaticke fotky. Pricemz karty primo od Olympusu funguji skvele.

To je riadne off-topic...

Bolo mi to vysvetlene tak, ze na tych "panoramatickych" je aj
kus software, ktory to umoznuje. Kdesi na sieti je postup,
ako to na tie obycajne dostat, ale URL nemam - ja mam CF-ky
a tam ma to netrapi.

Aby sme zostali pri Linuxe: nejaky soft (napr. plugin do gimpu),
ktory by z fotiek urobil panoramu (inymi slovami nasiel zhodne
hrany na obrazkoch, dorovnal pripadny naklon a barrel distortion,
dorovnal expoziciu a zlepil to dokopy), nahodou niekto nepozna?

Zdravi
--
                                  Stano

P.S.: Nastavte si prosim zalamovanie riadkov na rozumnu velkost.