Tvorba panoramat (bylo Re: SmartMedia karty)

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Sobota Listopad 24 11:09:47 CET 2001

    SM> Aby sme zostali pri Linuxe: nejaky soft (napr. plugin do gimpu),
    SM> ktory by z fotiek urobil panoramu (inymi slovami nasiel zhodne
    SM> hrany na obrazkoch, dorovnal pripadny naklon a barrel
    SM> distortion, dorovnal expoziciu a zlepil to dokopy), nahodou
    SM> niekto nepozna?

Asi před měsícem se na jednom debianovském mailing listu objevila zpráva
od člověka který na to udělal PhD včetně softwaru a hledá někoho kdo by
k tomu dodělal UI.  Výsledkem má být "open-source" produkt.  Pro více
informací viz
http://lcavwww.epfl.ch/~hasler/phd/outline/phdoutline.html, co jsem se
na to jen tak velmi letmo očkem díval, mohlo by to umět vše co
potřebujete (možná ne barrel distortion, ale to by u kvalitní optiky
mělo být zanedbatelné:-) a navíc řešení změn v překrývajících se částech
obrázků.  Zprávu z mailing listu najdete v archívu na
http://lists.debian.org/, mailing list debian-project, říjen, subject
"Digital photography".

Podle mě je to výborná příležitost, tvorba panoramat je zřejmě dost
netriviální.  Sám mám důležitější věci na práci, ale kdybyste se do toho
GUI někdo pustil nebo zjistil že už na tom někdo pracuje, dejte mi
prosím vědět.

Milan Zamazal

--
Why waste keystrokes when you can waste CPU cycles instead?
						Karl Fogel