Jak koupit notebook bez Windows ?

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Listopad 23 07:42:13 CET 2001

> nemam mi to nerict to co uz tady slo: prodejce vas asi posle nekam,

ale on ma moze poslat akurat do prdele ja nanho obchodnu inspekciu ;) a
vermi tej sa boja moc lebo kebi aj toto zahrali do autu obchodna
inspekcia moze najst ine veci co sa deju a mozu mat horsie nasledky.

> protoze jste jenom jeden z minoritni skupiny  a delate problemy,
> to mu za to nestoji, porad je tady stado lidi, kteri nad tim pred
> koupi nepremysleji a proste zaplati.

to je ich vec ale na moje zakonom zabezpecene prava mi nemoze nik sahat

> svoje prava mate, ale oni nejsou povinni vam to prodat :(

to nie ale obchodnej inspekcii su povinni vysvetlit preco porusuju zakon
a potom su povinni zaplatit pokutu a odstranit problem a to ich vyde tak
draho ze racej sami zaplatia to OEM CD a hodia do sufla ako mat na krku
supov z obchodnej ;)

--
Ti, ktori vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"