Jak koupit notebook bez Windows ?

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pátek Listopad 23 10:29:43 CET 2001

Preji prijemny den.
Protoze tady ctu neustale vylevy, zeptal jsem se.
zeptal jsem se v <reklama> Autocontu Prostejov </reklama>
Tady cituji z odpovedi:

Veškeré počítače, která jsou vyráběny na zakázku, se dají dodat bez
operačního systému a to se samozřejmě projeví v ceně (u win ME/98 je to
orientačně 3000-3500Kč )

To, co jsem napsal, se nevztahuje na "skladové" akční  sestavy, .....
Jedná se např. o Alivio 2000MIDI a vánoční Alivia
1001, 2002, 5200....atd.

U notebooků platí totéž co u skladových akčních sestav. U všech značek jsou
notebooku dodávány jako kit přístroje a software, to znamená, že notebook
jednak nejde koupit bez software, ale ani nejde koupit s jinou verzí, než
jaká je nabízena a dodávána výrobcem. Jedinou vyjímkou je notebook značky
Asus, který je vyráběn a dodáván za stejných podmínek jako zakázkové
počítače AutoCont. U notebooků Asus si zákazník může vybrat ze všech verzí
operačních systémů Microsoft včatně varianty bez operačního systému. Jako
jediný notebook bez operačního systému lze tedy oficiálně zakoupit pouze
notebook zn. Asus, je jediný vyráběný na zakázku.

Konec citatu.

Snad to nekomu pomuze
s pozdravem

Radek Kohout