Jak sestavit a poslat mail primo (bez mail klienta)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Listopad 23 08:13:22 CET 2001

Dobry den

Vzhledem k potrebe obcas vyzkouset poslat ruzne divne maily kvuli
simulovani predchozi situace na vlastnim mail serveru, bych potreboval
vedet, jak poslat mail, ktery bych si mohl sestavit uplne sam, nejlepe
vcetne hlavicek a pak ho poslat (napr. presmerovanim ze souboru)

Muj dotaz zni: existuje nekde popis, jak to udelat? Nebo mi nekdo rovnou
poradite? Nejvic me zrovna tlaci potreba vykouset, zda mi mail server
zachyti vir whatever.exe, poslany v "puvodnim baleni", pokud si ho totiz
preposlu nejakym svym klientem, tak ho samozrejme najde.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz