OpenMP

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pátek Listopad 23 10:42:47 CET 2001

Ciao

nevim, jestli gcc, ale ja pouzivam prekladac fortranu 95 od Intelu
a ten OpenMP podporuje. Podle popisu by to mel znat i jejich prekladac
C++, ale o ten jsem se dal nezajimal.

Pokud se v f95 pouzivaji pole je asi paralelizace automaticka
u ostatniho nevim. Podle me je to v podstate podpora POSIX
threadu a tu ovsem gcc samozrejme ma. Pokud se to programuje
rucne v C tak je to nechutny humus, ale po urcite dobe snazeni
se clovek dostane k cili.

Neco podobneho delaji i Silikoni, ale to uz neni free a jede to jen
na jejich zeleze.

FH