Jak koupit notebook bez Windows ?

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Listopad 23 10:41:28 CET 2001

..... cutted ....
> U notebooků platí totéž co u skladových akčních sestav.
> U všech značek jsou notebooku dodávány jako kit
> přístroje a software, to znamená,
> že notebook jednak nejde koupit bez software,
> ale ani nejde koupit s jinou verzí, než
> jaká je nabízena a dodávána výrobcem.
..... cutted ....

Jezis a neni to takove nejake skoro za protizakonne ?
Chapu, ze muzou rict, ze zarucuji funkcnost
pouze s dodanym OS, ale ...
Pripada mi to jako kdyby mi nekdo prodaval pracku,
s ni mi dal praci prasek od firmy BlaBla
v cene 3-5 tisic (za ktery ruci) a rekli,
ze to je v cene pracky a bez prasku to stoji stejne.
Jezis nejsem magor, neco si MUSEJI prihodit,
ten vyrobce prasku jim to nedal ZADARMO.
To je opravdu zrale na nejakou navstevu OI.

radek.karaffa na ct.cz