Jak koupit notebook bez Windows ?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Listopad 23 14:04:16 CET 2001

On Fri, Nov 23, 2001 at 10:41:28AM +0100, radek.karaffa na ct.cz wrote:
> ..... cutted ....
> ..... cutted ....
>
> Jezis a neni to takove nejake skoro za protizakonne ?
> Chapu, ze muzou rict, ze zarucuji funkcnost
> pouze s dodanym OS, ale ...
> Pripada mi to jako kdyby mi nekdo prodaval pracku,
> s ni mi dal praci prasek od firmy BlaBla
> v cene 3-5 tisic (za ktery ruci) a rekli,
> ze to je v cene pracky a bez prasku to stoji stejne.
> Jezis nejsem magor, neco si MUSEJI prihodit,
> ten vyrobce prasku jim to nedal ZADARMO.
> To je opravdu zrale na nejakou navstevu OI.

hmm, vime jak to je, windows jsou casto vyrobcem tak upravovany, aby
vubec notebook fungoval...ale kdyz to srovnate treba s isdn modemy,
tam je to podobne - legalni funkcnost je zarucena pouze s originalnimi
drivery, nemohli by to pak odduvodnovat takto?

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487