DivX4 na Linuxu RH7.1CZ popr. RH7.2 (delsi)

Pavel Stárek linux na proteco.podebrady.net
Pátek Listopad 23 14:23:54 CET 2001

Zdravim vsechny,

chtel bych se zeptat cim nejlepe prehravat DivX filmy v RH Linuxu 7.1CZ popr.
7.2. Stahnul jsem si zdrojaky MPlayeru, ale ten rve ze s gcc 2.96 to nelze
prelozit. Tak sem to skusil s ./configure --no-gcc-check (nebo tak nejak),
cimz jsem obesel kontrolu verze gcc. Po zadani make to chvily kompilovalo
ale kompilace skoncila s chybou, cimz jsem pokusy o zkompilovani ukoncil.
Druhy pokus byl, ze jsem odkudsi stahl rpm balicek zkompilovany pro
MDK8.1, ale v MDK8.1 to zase rvalo ze chyby nejake knihovny. Result:
pokusu s rpm balickem jsem take zanechal. Proc to pisu: chtel bych se na
svem domacim stroji zcela oprostit od M$ Widli 98 a jet pouze na Linuxu,
ale jedine co mi schazi je uz jen to prehravani DivX flmu. Uvital bych treba
odkaz na rpm balicky zkompilovane do RH Linuxu - nejlepe 7.1CZ, popripade
nejake jine navrhy a napady. Kodeky z Woken pro MPlayer mam ztahnute.

Dekuji za odpovedi, Pavel.