DivX4 na Linuxu RH7.1CZ popr. RH7.2 (delsi)

Vitezslav Zivota zivota na waksystem.cz
Pátek Listopad 23 15:01:57 CET 2001

Zdravim

S jakou chybou to skoncilo ?

Nemel jsem na RH 7.2 zadny problem a to ani s gcc 2.96, ani s gcc 3.01 (nebo
kolik je ta verze gcc3, ted si nevzpominam, je to proste to gcc3 co je v RH
7.2) . S obema prekladaci se prelozilo spravne a funguje. Ted ho mam
prelozenej s gcc3.

Jak je to v RH 7.1cz nevim, zkuste si nainstalovat balicky gcc3 a prelozit
to s gcc3, ale jak rikam, mne to na RH 7.2 fungovalo i s gcc 2.96. (kdyz
jsem dal --no-gcc-check nebo preskakal ten vyhruznej rev, ze mi vybuchne
pocitac, pokud to prelozim s gcc 2.96 a pustim).

Zdravim
Vita

"Pavel Stárek" <linux na proteco.podebrady.net> píše v diskusním příspěvku
news:000c01c17422$1b8537b0$0b01000a na d800starek...