Jak koupit notebook bez Windows ?

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Pátek Listopad 23 14:00:58 CET 2001

Zdravim,

Nedavno jsem byl poveren zajistit fileserver pod linuxem.
Na prvni pohled jsem na tom byl podobne jako vy, na internetu
jsem zadneho dodavatele fileserveru na linuxu v cechach
nemohl najit. I obvolal jsem nekolik firem <reklama>autocont,
elcomp, ...</reklama> a pozeptal se jich primo po telefonu.
Fileserver s dokonce predinstalovanym linuxem nabidli vsichni
osloveni a vubec se necukali. Doporucuji Vam podobny postup.
Proste zavolejte nejake firme a urcite notebook bez MS-Windows
sezenete.

Nashle,
--
Martin Proks