Jak koupit notebook bez Windows ?

linux linux na proteco.podebrady.net
Pondělí Listopad 26 17:13:10 CET 2001

Zdravim, a omlouvam se pokud budu nekoho nechtene opakovat,

necetl jsem vsechny odpovedi na tento subj., ale my jsme
kupovali pred dvema lety do firmy notebook GERICOM Overdose
(!nechci vyvolavat flamewar ohledne kvalit ruznych znacek!).
Je to naka K6-2/300 atd. Uz hodne zazil, vydrzel i pad z vysky
atd. Brali jsme to u jiste firmy z Ceskych Budejovic(ScoS) a
ZADNE M$ Widle JSME K TOMU NECHTELI a TAK NAM ZADNE NEDALI ! a
notebook jsme koupili normalne bez M$ Widli bez jakych koliv
problemu. Result: v CR LZE koupit notebook bez M$ produktu.

S pozdravem Pavel.