prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Novogear novogear na novogear.cz
Pátek Listopad 23 17:10:51 CET 2001

> Myslím si že jde o nedorozumění, protože řeč byla o SERVERU. To je vysoce
> odborná práce, a kdo neumí editovat konfiguráky a překládat jádro, tak se
> buď musí naučit, nebo to nechat odborníkovi.

Muj nazor je, ze pokud to neni server pro nekolik stovek uzivatelu, nebo
nema
nejaky zvlastni hardware atd. , tak kompilace kernelu je naprosto zbytecna ,
jestlize tomu nerozumim na 100%, tak nadelam vice skody nez uzitku. Navic
jsem
myslel ze dnesni kernely jsou modularni, takze se do pameti natahne jen to
co se
potrebuje.
Myslite si , ze kdyz mam server s 30 uzivateli na Sambe, tak by mi vlastni
kompilace
kernelu neco prinesla?
Nebo ze vsechny servery ktere v ceske republice jsou, nam budou konfigurovat
jen
"opravdovi odbornici" kterych je jen par?
Domnivam se, ze Linux je pro lidi - nebo ne?

> No a česky je to zpátky a ne spátky,
No tak jsem blby, ale v obcanske nauce a dejepise jsem byl ve skole urcite
lepsi nez vy.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz