prechod z Redhat na SUSE-rozdily

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Sobota Listopad 24 08:58:09 CET 2001

Nebezi tam pro Vas nepotrebny Linuxconf
ale mate tam pro Vas nepotrebny YaST (nebo YaTS ?) ;-)

Spravne, co nepotrebuju, tak si nemusim instalovat ...
Nadbytecnosti tolik nevadi ... Linuxconf se NEMUSI instalovat
Spis mi vadi, ze se v SUSE bez YaST (nebo YaTS ?)
ani "neuprdnu" ....
vsechno je jinak - ale to je vlastne vec zvyku ...
A propo ... da se z oficialnich instalacnich CD nainstalovat SUSE
bez jejich bajecneho konfiguratoru ?
Nezkousel jsem to a ani neminim.

Pro uplneho BFU je uplne jedno cim zacne.
Ja jsem se trochu zorientoval v RH
a test SUSE 7.1 byla pro mne nocni mura.
Hlavne jsem tam pres ALSA drv. nerozchodil STANDARDNI nonPNP SB16 !
ALSA umi SB, SBPro, SBAWE, SB128,.. ale nonPNP SB16 ne ... ostuda ...
Nekdo ma urcite opacne zkusenosti (no flame please)

Asi plati: sevce drz se sveho kopyta.
Pokud nemusite prechazet, zustante u toho co umite ...

PS: i RH nepekne prekvapuje, hlavne ve vecech kolem siti.
Jak se prosim v RH7.2 v novem bajecnem grafickem konfiguratoru nastavi
na jeden adapter alias adresa ?
Nejak se mi nevede zadat tam do jmena dvojtecku ...

Ty neustale zmeny v konfiguraci (od RH5 do RH7) me fakt se...
Delam v praci se Solarisem, sitova karta se tam nastavuje
nejmin 10let porad stejne ... a bez konfiguracnich nastroju.

radek.karaffa na ct.cz