prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Sobota Listopad 24 11:51:06 CET 2001

radek.karaffa na ct.cz wrote:

> [...]

 Nezkousel jsem to, neznam to, dokonce ani jmeno si presne nepamatuju, ale
to mi nebrani na to nakydat hnuj. Neni divu, ze si Windowzaci o nas mysli,
ze jsme vsichni kreteni.

 $rpm -e --test `rpm -qa | grep yast` && echo 0
 0
 $

 Ale to budou urcite jen spatne zavislosti balicku, urcite.

> [...]
> Nekdo ma urcite opacne zkusenosti (no flame please)
>
> Asi plati: sevce drz se sveho kopyta.
> Pokud nemusite prechazet, zustante u toho co umite ...
>
> PS: i RH nepekne prekvapuje, hlavne ve vecech kolem siti.
> Jak se prosim v RH7.2 v novem bajecnem grafickem konfiguratoru nastavi
> na jeden adapter alias adresa ?
> Nejak se mi nevede zadat tam do jmena dvojtecku ...
>
> Ty neustale zmeny v konfiguraci (od RH5 do RH7) me fakt se...
> Delam v praci se Solarisem, sitova karta se tam nastavuje
> nejmin 10let porad stejne ... a bez konfiguracnich nastroju.

 Ja to znam tedy jen z doslechu, ale slysel jsem, ze vi se pouziva porad
stejne.

 Ho hoo, kde mam plamenomet a azbestak?

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli