Jak koupit notebook bez Windows ?

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Sobota Listopad 24 09:10:10 CET 2001

s modemy bych to nesrovnaval, protoze modem musi byt pro pripojeni do
JTS
homologovan, a rekl bych, ze nejen HW.
SW muze ve vetsine pripadu prenastavit modem
do rezimu, ktery odporuje homologaci.
Takze dodany SW je vlastne otestovan v ramci homologacniho rizeni.
Kdyz si dam jiny SW a nefunguje mi to, poslou mne legalne do haje ...
A jeste, kdyz delam bordel na JTS, muzu dostat od providera za ucho ...

Do pocitace si ale muzu nacpat treba i vlastni absolutni program misto
OS,
kdyz mi to pobezi - OK, kdyz mi to nepobezi, musim si svuj SW spravit
sam ...
Reklamovat muzu pouze chovani HW odporujici normam pro tuto sestavu PC.

PS:  kdyz si tam dam ten dodavatelem doporucovany OS s kterym garantuje
funkcnost (uz se trham smichy), a kdyz mi po trech mesicich OS totalne
zkolabuje a HW bude v poradku, tak mne dodavatel taky posle do haje ....

radek.karaffa na ct.cz

Daląí informace o konferenci Linux