Pozor na chybu v 2.4.15

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Listopad 24 09:10:14 CET 2001

Ahojte,

pre tych, co necitaju l-k: 2.4.15 ma chybu, kde pri umounte
nie su zapisane dirty inodes na disk. fsck by to vedel opravit,
lenze sa nedostane k lizu, kedze je filesystem oznaceny
ako "cisty".

Nudzovy workaround je explicitny sync pri shutdowne a pre istotu
shutdown -F. Patch plava na l-k, ale pockal by som na 2.4.16...

Mohol by som tu znovu poznamenat nieco o testovani, ale opakoval
by som sa :-(

BTW, kto je Marcello - da sa o nom docitat viac? Dat spravu
aktualnych jadier 18-rocnemu chalanovi je vcelku odvazne,
snad vie, do coho ide a ma na to schopnosti. Pokial je naozaj
tak dobry, klobuk dolu a drzim mu palce.

Zdravi
--
                                  Stano