prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Novogear novogear na novogear.cz
Neděle Listopad 25 10:09:14 CET 2001

> Finta je v tom, ze kdyz pochopite zaklady dokazete si spoustu veci
> odvodit, protoze chapete principy na kterych to funguje. Dokazete
> predvidat dusledky, atd... Kdyz chcete OS pouze pouzivat, tak si
> poridte nekoho, kdo vam to nakonfiguruje.
>
> Ja jsem generace, ktera se ve skole neucila klikat, ale ucili nas Von
> Neumannovu koncepci. ALU, sbernice, atd... Tehdy mi to pripadalo jako
> zbytecne, ale dodnes z techto vedomosti cerpam a nemusim se ucit nic
> noveho, protoze i ty nejnovejsi veci jsou jen rozvinutim tech
> zakladnich principu. Kdybych se vse ucil metodou kdyz se chci pripojit
> [...]

Mne je uplne jedno JAK to funguje, mym konickem neni po vecerech
studovat zdrojove kody jadra, ja chci Linuxu JEN A JEN pouzivat k
vecem o kterych si myslim ze je na ne dobry. Kdyz chci napr. zmenit
IP adresu ,tak chci vedet kde mam tuto hodnotu zapsat, ale co se s
tim stane potom je mi uplne fuk.

Jo ja jsem asi na druhe strane Linuxoveho tabora, ale myslim ze lidi
mojeho typu budou pribyvat, pravych Linuxaku kteri vedeli o systemu
vse uz vice podle mne nebude.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz