prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Novogear novogear na novogear.cz
Neděle Listopad 25 15:43:05 CET 2001

> [...]
>ho tam s vedomim, ze za to budu musiet zaplatit. Ja napriklad povazujem
>zimnu prehliadku auta (co momentalne pocuvame z radii) za holy nezmysel.
>Pozrem pneumatiky, kolko nemrznucej zmesi mam v chladici a ci mam dost
>oleja. A je to. Ale kopec ludi si dava auto pred zimou skontrolovat.....
>To iste plati u pocitacov. Ak ho chcem _len_ pouzivat dam ho nastavit
>niekomu, kto tomu rozumie. A ak si ho "ladim" sam je moj problem
>ako... Na tomto principe funguje napriklad RedHat. Distribucia
>zdarma a zije z technickej podpory (zjednodusene povedane).

Podle vasich nazoru by mi musela benzin do auta nacepovat obsluha benzinky,
protoze ja mam auto jen na jezdeni a nerozumim mu?

>Takze ked si to zhrnieme. Je potrebne sa rozhodnut. Alebo chcem
>veci rozumiet a z nastaveniami sa trapim sam, pricom sa zahrabavam
>v mnozstve literatury, alebo systemu nechcem rozumiet a chcem
>ho len pouzivat. A vtedy hladam odbornika, ktory mi nastavi to,
>co potrebujem.

No a ja chci spravovat Linuxovy server pomoci nejakeho konfiguracniho
nastroje, a nehodlam se pri tom hrabat v startovacich scriptech, nebo
v konfiguracnich souborech.  - Je to vec nazoru.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz