prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Listopad 25 15:59:00 CET 2001

Dobry den,

> Podle vasich nazoru by mi musela benzin do auta nacepovat obsluha benzinky,
> protoze ja mam auto jen na jezdeni a nerozumim mu?

No aj tato moznost tu je! Ak pride na pumpu blondynka tak sa najprv
ide opytat kam si to ma strcit, alebo ci jej to tam niekto strci :o)

> No a ja chci spravovat Linuxovy server pomoci nejakeho konfiguracniho
> nastroje, a nehodlam se pri tom hrabat v startovacich scriptech, nebo
> v konfiguracnich souborech.  - Je to vec nazoru.

No asi takte. Je to vec nazoru. Ide o to do akej hlbky chce clovek ist
v tom pojme "spravovat". Ked sme u toho auta. Ked dostanem defekt
musim vediet co mam robit. Ak neviem vyberiem prirucku od auta a zacnem
v kufri hladat nieco podobne obrazkom v knizke. Potom to podla obrazkov
podoprem, zdvihnem, odsrobujem koleso a narobujem rezervu.
Cize z toho vyplyva, ze manual je na to, aby sme vyriesili zlozitejsie
problemy nez tie na ktore mame znalosti. A bez toho aby som vedel
ako sa zakruca/vykruca sroba neodoberem koleso. Takze "holt smula",
nejake studium musi konfiguracii predchadzat. Len velky Bill sa snazi
vysvetlit ludom, ze vsetko sa da naklikat. Podla toho aj dotycny klikaci
system pada a robi aj nenaklikane....

S pozdravom Vlado

----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799