prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Neděle Listopad 25 21:28:24 CET 2001

 N> Problem je ze i ja chci Linux konfigurovat, muj problem je ze mu na
 N> 100% nerozumim. Proto jsem zastancem nastroju typu YaST.
 N> Nebo myslite ze Linuxovy server mam predelat na Windows, dokud
 N> se Linux nenaucim na 100%.

Problem je, ze ja chci v aute i ladit elektronicke vstrikovani. Muj
problem je, ze tomu na 100% nerozumim. Proto jsem zastancem
autoservisu, kam to auto odvezu pokud na nem chci provest nejakou
upravu.

Nemam nic proti YaSTovi, ani proti vim. Konfigurujte si cim chcete.
Pokud se zacnu hrabat v el. vstrikovani paliva, tak musim pocitat s
tim, ze to taky muzu pokazit a v tom pripade pak mohu nadavat jen sam
sobe.
Mel jsem pocit, ze Linuxu vytykate jeho uzivatelskou nepritulnost.
Neverim, ze lze mit pritulnost Windows a stabilitu Linuxu dohromady.

Petr

... Neohlizej se, jde za nami Lemming.