prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Novogear novogear na novogear.cz
Pondělí Listopad 26 07:55:54 CET 2001

>  N> Takze vy mi radite abych spravu Linuxoveho serveru radeji prenechal
>  N> linuxovym odbornikum, a jako hardware pouzil 386?
>  N> Hmmm SUPER - zijme ale trochu v realite.
>
> Muzete-li citovat z meho mailu kde vam toto radim, citujte.
> Nexistuje jedina realita. Krome te vasi s viceprocesorovymi stroji s
> Pentii IV, existuje nespocet dalsich. Nektere z nich s 386. Linux je
> provozovan na tolika ruznych konfiguracich, ze jakekoliv obecne tvrzeni
> je temer zakonite neplatne.

Mluvili jsme o vlastni kompilaci kernelu, a jestli ma pro mne smysl.
Ruku na srdce, vy rozumite vsem volbam pri konfiguraci kernelu?
Firmy jako je RedHat, SuSE atd. svoje kernely patchuji a testuji
po delsi dobu, neni kernel jako kernel. Proto ma dnes SuSE 7.2
doporuceny kernel 2.4.7. Myslite si ze toto testovani jste ve svojich
podminkach schopen nahradit? Ja ne a proto sahnu vzdy po oficialnim
kernelu z distribuce. Navic mam moznost si stahnout vzdy nejnovejsi,
ale neotestovany kernel z ftp.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz