OT-Antivirova kontrola selhala na viru W32 na aliz (WHATEVER.EXE)

Rasto Contofalsky contofalskyr na vsrp.slposta.sk
Pondělí Listopad 26 08:22:15 CET 2001

Zdravim,

    Sorry za opozdenu odpoved, ale bol som sluzobne mimo.

> Jak jste to otestoval? Mam par mailu s virem stale ve schrance, ale
> nedari se mi to preposlat tak, abych dosahl stejneho vysledku jako kdyz
> to posila virus. Muzete mi popsat postup, jak se toho da dosahnout?

    Ten vir sa pokusal mailom preniknut aj k nam na niektorych uzivatelov a
predpokladam ze to posielal samotny virus. Tento mail s virom bol AMAVISOM
zachyteny.

S pozdravom

                                  Contofalsky Rasto