Jde vytahnout .config z prelozeneho jadra ?

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Listopad 26 08:57:03 CET 2001

> Myslim, ze jadro musi byt pro tento ucel nejak opatchovano, aby to
> nasledne slo. Ale uz to tu urcite probehlo.

no co ja viem tak zdrojak kernel-pcmcia-cs (u redhatu priamo v
/usr/src/linux) nieco take vie lebo pri ./configure sa pita ci sa ma
skonfigurovat podla iduceho kednelu alebo podla zdrojoveho kodu.

este ma napadlo ze pri kompilacii robi jadro zaujimave header subory
ktore su zavisle natom ako je jadro skonfigurovane.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"