Jde vytahnout .config z prelozeneho jadra ?

Pondělí Listopad 26 15:31:28 CET 2001

On Fri, 23 Nov 2001, Vitezslav Zivota wrote:

> Kdysi jsem neco slysel o moznosti ziskat config z prelozeneho kernelu
> - to znamena config, se kterym byl kernel prelozen, ale uz si
> nevzpominam jaky byl vysledek te debaty a nikde to nemuzu najit. Ja
> myslim ze to nejde, ale na druhou stranu by se mi to zrovna docela
> hodilo, konkretne pro jadro 2.2.18. Nevite o tom nekdo neco ?

Existovalo nekolik pokusu o zarazeni takoveho patche do jadra, ktery by
umoznil uschovat v jadre soubor .config, ale vsechny byly nakonec
odmitnuty s tim, ze je to nejakym zpusobem nedotazene (Linus vzdy rikal,
ze to zaradi, pokud to bude slusne implementovane).

Jeden z nich pouziva SuSE ve sve distribuci, takze bezici jadro ma (tusim)
soubor /proc/config.gz.

V RH maji distribucni jadra soubory .config jednak v SRC baliccich jadra a
jednak v baliccich se zdrojovymi kody (kernel-source), takze az tak nutne
to neni. Kdo si kompiluje jadro sam, tak si na to bud musi dat pozor nebo
tu zaplatu sam aplikovat.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz