prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Pondělí Listopad 26 10:34:30 CET 2001

->> Myslím si že jde o nedorozumění, protože řeč byla o SERVERU. To je
->> vysoce odborná práce, a kdo neumí editovat konfiguráky a překládat
->> jádro, tak se to buď musí naučit, nebo to nechat odborníkovi.

-> Muj nazor je, ze pokud to neni server pro nekolik stovek uzivatelu, nebo
-> nema nejaky zvlastni hardware atd. , tak kompilace kernelu je naprosto
-> zbytecna , a jestlize tomu nerozumim na 100%, tak nadelam vice skody nez
-> uzitku. Navic jsem myslel ze dnesni kernely jsou modularni, takze se do
-> pameti natahne jen to co se potrebuje. Myslite si , ze kdyz mam server s
-> 30 uzivateli na Sambe, tak by mi vlastni kompilace kernelu neco prinesla?

V ktorych distribuciach ma default jadro herdickov ide patch? A v ktorych
jadrach je tam podpora pre _vsetky_ chipsety ktore dotycny patch podporuje?

-> Nebo ze vsechny servery ktere v ceske republice jsou, nam budou
-> konfigurovat jen "opravdovi odbornici" kterych je jen par? Domnivam se,
-> ze Linux je pro lidi - nebo ne?

Auta su tiez pre ludi a napriek tomu ich montuju a opravuju profesionali...
Niektori ludia si skratka nevedia zvyknut na to ze to iste by malo platit aj
o pocitacoch. A hlavne o serveroch...

 Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...