Jak ma takmer porazilo alebo jak ma nasral tmpwatch.

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Listopad 26 11:35:30 CET 2001

Zdravym!

Tak dnes som to takmer nerozchodil. Potreboval som surne nieco spravit
do prace tak som sa vyzbrojil kvantom supersilneho caju a hibaj pracovat
(vsetku pracu som zacal robit v adresary /tmp). asi tak o 4:00 rano som
bol uz spokojni zo svojou pracou tak som sa rozhodol ju spakovat nech ju
mozem doniest do prace. ale tesne pred spustenim disk zacal hrozne
rachotit a po chvili skoncil. respektive skoncil z mojou pracou.
(selektivne vymazal takmer cely adresarovy strom okrem par suborou ktore
maly to stastie ze som ich nilen kopiroval ale i otvoril. ostatne lahly
popolom. zistil som ze v cron.daily je spustane "tmpwatch 240 /tmp
/var/tmp"

A teraz otazocka. jak je mozne ze mi zmazal subory ktore som do /tmp
skopiroval z CD pred 8h ked podla toho co tvrdy "man tmpwatch" mal
zmazat len subory co su tam dlhsie ako 10h.

aby som nezabudol pracoval som ako root a kopiroval v mc.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"