Jak ma takmer porazilo alebo jak ma --- tmpwatch.

Pondělí Listopad 26 12:17:50 CET 2001

Marek Blasko píše:
> Zdravym!
>
> Tak dnes som to takmer nerozchodil. Potreboval som surne nieco spravit
> do prace tak som sa vyzbrojil kvantom supersilneho caju a hibaj pracovat
> (vsetku pracu som zacal robit v adresary /tmp). asi tak o 4:00 rano som
> bol uz spokojni zo svojou pracou tak som sa rozhodol ju spakovat nech ju
> mozem doniest do prace. ale tesne pred spustenim disk zacal hrozne
> rachotit a po chvili skoncil. respektive skoncil z mojou pracou.
> (selektivne vymazal takmer cely adresarovy strom okrem par suborou ktore
> [...]
	Bude to asi ještě horší - 240 znamená 10 dní. Pokud byly soubory už
i opravované, tak se datum muselo změnit, a pak by v tom tmpwatch měl být
nevinně, jinak mc zřejmě ponechal původní informace. První chyba se
pochopitelně stala u Vás, pracovat v /tmp, to je tedy nápad.
	Teď můžete zkusit
http://faq.linux.cz/24-ext2-undel.html