prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Listopad 26 12:00:56 CET 2001

Nerad se pridavam do nekonecne debaty

> Na druhou stranu. Je vaznou chybou zaujimat postoj typu - ja se
> nezajimam o to, co se s tim potom stalo :-( Opensource vznikl (mimo
> jine) i proto, abychom se zajimat mohli. Jak potom budete rucit za svuj
> vlastni stroj, kdyz se zajimat nebudete?

To bych musel prepocitat kazdy sroub na konstrukci auta,
nesmel bych jezdit vytahem, ktery jsem si sam nepostavil atd.

Je to hloupe a nevhodne postavene.

Pokud znam napr. princip firewallu a vim, jak ma byt nastaven,
tak muzu treba pod windows naklikat nastaveni Tiny Personal FW,
nebo naklikat pod Linuxem SuSe Firewall.
A nebo se muzu vrtat v nastaveni konfiguracnich souboru.
(to jde i pod Windows, jen to neni nikde rozumne popsane)
A pokud jsem uplny paranoik/cvok a pod, tak mohu pro jistotu
zkontrolovat i zdrojaky (ale jen v Linuxu).

Stale pouzivam ochrany firewallu, ale jen ho jinak konfiguruji.
A pokud se neco nechova tak, jak chci, tak mam rozdilne moznosti
to resit, jinak je to jedno.

Pokud davate rovnitko mezi klikaci reseni pod Windows a v Linuxu,
tak pak nevim. Problem windows prece neni v tom, ze jsou klikaci.
Klikaci je i Apple, a vadi to necemu?

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz