prechod z Redhat na SUSE-rozdily

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Listopad 26 11:42:47 CET 2001

Kdyz si jmeno nepamatuji, je to tim, ze jsem to instaloval
jen jednou, pred rokem a nepotrebuji si to pamatovat.
Nahodou jsem se trefil (50/50).
To, ze to neminim zkouset neznamena, ze tim zcela opovrhuji,
znamena to, ze to pro mne neni dulezite natolik,
abych tomu venoval cas. Nehodlam prejit na jinou distribuci.
Slo mi spis o to, ze kdyz se tam YaST neda,
musi se to konfigurovat v souborech a SUSE nektere casti konfiguace
ulozene v jinych souborech a jinak. Po prechodu z jine distribuce
to je docale narocne. Pak je asi lepsi sahnout po YaSTu.
Stejne mi ale zvukovku nenastavil ....

>  Ja to znam tedy jen z doslechu, ale slysel jsem, ze vi se
> pouziva porad stejne.
>
>  Ho hoo, kde mam plamenomet a azbestak?
>
>  Lubos Lunak

Ty neustale zmeny v konfiguraci (od RH5 do RH7)
jsem minil i bez nastroju.
vi se pouziva stale stejne, ale od verze RH5 se zmenilo
KDE a JAK je ulozena konfigurace site.
A to mne sere (nebo zere ?).

Takze si schovejte sarkasmus na silvestra (bude potreba)
a stastny a vesely ....
PS: mozna se nekdy nevyjadruju jasne,
ze mne nekteri lide chapou jinak,
to je ta uspechana doba.