Jak ma takmer porazilo alebo jak ma nasral tmpwatch.

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Listopad 27 08:49:30 CET 2001

On Mon, Nov 26, 2001 at 11:35:30AM +0100, Marek Blasko wrote:
> [...]
> mozem doniest do prace. ale tesne pred spustenim disk zacal hrozne
> rachotit a po chvili skoncil. respektive skoncil z mojou pracou.
> (selektivne vymazal takmer cely adresarovy strom okrem par suborou ktore
> maly to stastie ze som ich nilen kopiroval ale i otvoril. ostatne lahly
> popolom. zistil som ze v cron.daily je spustane "tmpwatch 240 /tmp
> /var/tmp"
>
> A teraz otazocka. jak je mozne ze mi zmazal subory ktore som do /tmp
> skopiroval z CD pred 8h ked podla toho co tvrdy "man tmpwatch" mal
> zmazat len subory co su tam dlhsie ako 10h.

Ja bych to povazoval jako vyhodu. V praci nakopirujes soubory
z CD, k tomu prihodis archivované soubory z /tmp a je to!
Vsechny soubory, ktere jsi upravoval, zustaly zachovane, ne?
Pouze budes muset znovu smazat soubory, které tam nechces.

> aby som nezabudol pracoval som ako root a kopiroval v mc.

Jako root? Inu, kdo chce kam... Mohl jsi dopadnout daleko hure.
viz napr. "rm -r /" (prave mi prebehl mraz po zadech :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz