Jak ma takmer porazilo alebo jak ma --- tmpwatch.

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Listopad 26 13:11:59 CET 2001

>         Bude to asi ještě horší - 240 znamená 10 dní. Pokud byly
> soubory už i opravované, tak se datum muselo změnit, a pak by v tom
> tmpwatch měl být nevinně, jinak mc zřejmě ponechal původní informace.

jak som dodatocne zistil tak pod rootom to robi nechava povodnu
grupu/uzivatela/prava i cas.

> První chyba se pochopitelně stala u Vás, pracovat v /tmp, to je tedy
> nápad.

a naco ho potom mam? akurat ze tam bola len docasna verzia a hlavne je
to jediny adresar v ktorom sa este je mozne vyznat :)
> http://faq.linux.cz/24-ext2-undel.html

uz netreba.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"