Jak ma takmer porazilo alebo jak ma nasral tmpwatch.

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Listopad 26 13:17:32 CET 2001

> Smula. Nechal jste zakliknute 'preserve attributes'.

ono expert sa pozna podla poctu znicenych zariadeni/prace podla toho sa
blizim k dokonalosti ;)

> Dobry prispevek do diskuse, zda pouzivat vi, cp a obecne programy,
> o kterych vim, co delaji, nebo komfortni nastroje, u kterych clovek
> nema sanci souvislosti dohlednout. <grin>

Mc pouzivam len vtedy ked potrebujem poprehadzovat velke mnozstvo
suborou ktore su sialene poukladane. predchadzajuci admin rozdeloval
dokumenty nie podla typu ale podla nejakeho specialneho kluca takze sa v
tom nevyznala ani diva svina vcetne neho (sudiac podla niekolkych verzii
toho isteho suboru a inich blbosti) navyse ty debili robia tie dokumenty
vo worde a podla toho vyzeraju aj tie nazvy:
1234_zmluva_A123_......_ico.doc (rekordny mal vyse 50 znakov) a kazdy
musim premenovat len na tie prve 4 ciselka a ani za toho sveteho neviem
ako to urobit vo velkom :(

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"