Jak ma takmer porazilo alebo jak ma nasral tmpwatch.

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pondělí Listopad 26 12:25:15 CET 2001

On Mon, 26 Nov 2001 11:00:36 +0000 (UTC), Marek Blasko <blasko na vuje.sk> wrote:

> A teraz otazocka. jak je mozne ze mi zmazal subory ktore som do /tmp
> skopiroval z CD pred 8h ked podla toho co tvrdy "man tmpwatch" mal
> zmazat len subory co su tam dlhsie ako 10h.
>
> aby som nezabudol pracoval som ako root a kopiroval v mc.

Smula. Nechal jste zakliknute 'preserve attributes'.

Dobry prispevek do diskuse, zda pouzivat vi, cp a obecne programy,
o kterych vim, co delaji, nebo komfortni nastroje, u kterych clovek
nema sanci souvislosti dohlednout. <grin>

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org