Jak ma takmer porazilo alebo jak ma --- tmpwatch.

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Listopad 26 13:35:32 CET 2001

Zdenek Pytela wrote:

>         Nevím, jestli to chápu správně, ale něco jako
> for a in `find . -name "*.doc"`
> do
>  mv $a ${a%${a#????}}.doc
> done
> to neřeší? S obvyklými výhradami jako jsou mezery v souborech apod.
> Bash má spousty užitečných rozšíření, viz např.
> Michal Brandejs: UNIX - Linux, praktický průvodce. Grada, Praha 1996

no aj ano ale ja prenasam z jednej adresarovej struktury do druhej a
pritom su tam este koniny. jednoducho  povodny autor to tak posral ze sa
to neda zautomatizovat v pouzitelnom case :(

ale i tak diky za script.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"