prechod z Redhat na SUSE-rozdily

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Listopad 26 16:53:20 CET 2001

Nezkousel jsem to bez YaST, zkousel jsem normalni instalaci.
Takze ne, ze jsem suse videl z rychliku,
2 mesice jsem si s nim doma hral ...
Pak jsem tam vratil Sol8 ...

Jo a vopravdu nejvic si vazim dustojnych lidi,
kteri o sobe tvrdi, ze si pamatuji kazdou 4pismenou
zkratku 20 let zpatky.
Jo, ty vazne zeru ...

HOWGH

radek.karaffa na ct.cz