prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Listopad 27 09:23:27 CET 2001

radek.karaffa na ct.cz wrote:

> [...]

 O to nepamatovani ctyrpismenne zkratky zase az tak nejde, jde o to, ze si
nepamatujete, jak to funguje. Coz Vam ovsem nebrani to prezentovat jako
fakt, i bez uvedeni alespon neceho typu 'AFAIK'. Kazdemu (me pocitam
nevyjimaje) by prospelo, kdyby byl obcas radeji zticha, kdyz o te veci
vlastne moc nevi.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli