prechod z Redhat na SUSE-rozdily (ot, long)

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 26 16:28:29 CET 2001

Novogear wrote:

>V nasi firme pouzivame Linuxovy server se Sambou pro 30 uzivatelu.
>O tento server se staram ja. Je pravda ze Linuxu nerozumim na 100%,
>ale server mi spolehlive funguje a nemam s nim problemy. V pripade
>problemu bych se to snazil vyresit sam, pokud bych to nezvladl, tak bych
>kontaktoval placenou technickou podporu SuSE. Sprava tohoto serveru
>neni moji hlavni pracovni naplni.
>Myslite si ze pro tento server by mela moje firma zamestnat pracovnika
>na plny uvazek? Ja si myslim ze v tomto pripade ne.
>Je proste rozdil "spravce site", ktery se stara o nekolik stovek PC, nebo
> [...]

Predpokladejme, ze jako profesional za chod toho stroje rucite. Opravdu
vite, jak ten firewall pracuje a jake jeho stupne pouzivate? To zjistite
jen studiem. Samozrejme praxi atd. Ale clovek musi - ano chtit.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz